Ispod tepiha: Pančevački most

Današnji Pančevački most je obnovljen 1946. godine, a nadograđen 1966. godine. O mostu se se na svakih nekoliko meseci priča već decenijama kako čeka rekonstrukciju ili, ono što svi očekuju, gradnju novog mosta.

Za one koji malo poznaju istoriju na mestu današnjeg Pančevačkog mosta sagrađen je 1935. godine i nosio je naziv Most Nj. V. Kralja Petra II. Most je srušen aprila 1941. od strane jugoslovenske vojske kako bi usporili napade nacista. Nemci su ga delimično obnovili 1942. godine ali pred kraj rata opet je srušen.

Mnogi su ukazivali na opasnosti i propadanje Pančevačkog mosta, pa je i 2021. direktor „Puteva Srbije” Zoran Drobnjak najavio je da je Pančevački most zreo za rušenje jer se na njegovu obnovu troši veliki novac. Međutim, o rušenju svakako nije vredno govoriti ako je svakom sugrađaninu poznato da bi se ovaj most srušio mora se sagraditi novi. Svakako da o rušenju pre gradnje nema govora ako se uzme podatak da dnevno preko njega pređe oko 100.000 vozila.

Saobraćajni institut CIP je 2006 godine uradio projekat za rekonstrukciju da bi se 2007. godine obavili radovi na čeličnim konstrukcijama.

Neki čekaju da se na Adi Huji uradi most za koji je bila najava 2020. godine kako bi se videlo šta će se sa Pančevačkim mostom. Postoje i mišljenja da se Pančevački most rekonstruiše bez obzira na cenu uz dodatak i tramvajskog saobraćaja. Koje je najbolje rešenje?

Najbolje rešenje je da se sve izvuče ispod tepiha i trajno reši.

Ako si kandidat ponašaj se kao gradonačelnik. Ako si gradonačelnik budi komšija.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.