Nove usluge na portalu eUprava u vezi sa vakcinacijom

Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije saopštila je da su od danas na portalu eUprava dostupne nove usluge vezane za vakcinisanje protiv COVID-19 „Propušten termin za vakcinaciju“ i „Potvrda o vakcinaciji“.

U saopštenju se navodi da, ukoliko je neko bio sprečen da dođe na vakcinaciju i propustio je svoj termin, jednostavnim popunjavanjem upitnika može podneti zahtev za dobijanje novog termina.

Ova usluga je namenjena isključivo građanima koji su dobili poziv za vakcinaciju (SMS i imejl) i nisu mogli da se pojave u predviđenom terminu.

Direktor Kancelarije za IT i eUpravu Mihailo Jovanović objasnio je da oni koji su propustili svoj termin za vakcinaciju treba da putem usluge „Propušten termin za vakcinaciju“ iskažu ponovo interesovanje popunjavanjem svih obaveznih polja kako bi dobili novi termin.

Ova usluga daje mogućnost da odaberete da li želite da vam eUprava zakaže bilo koji termin ili da postavite datum posle koga možete da primite vakcinu. Kako bi neko koristio ovu uslugu nije potrebno da bude registrovan korisnik portala eUprava, objasnio Jovanović.

On je ukazao na to da se sve više građana obraća Kancelariji za IT i eUpravu kako bi dobili potvrdu o izvršenoj vakcinaciji protiv COVID-19 na imejl, pa je zbog toga izrađena i usluga „Potvrda o vakcinaciji“, koju mogu koristiti registrovani korisnici portala eUprava.

Prema njegovim rečima, potrebno je da se građani prijave na portal eUprava svojim nalogom, da odu na uslugu Potvrda o vakcinaciji, nakon čega će se klikom na zeleni taster ”Pokreni uslugu” pojaviti polja koja je potrebno popuniti.

Nakon što popunite JMBG i imejl na koji želite da vam se potvrda pošalje, kliknite na taster „podnesi zahtev“. Kroz par minuta potvrdu ćete dobiti na imejl. Ovu potvrdu možete poručiti i za članove svoje porodice, rekao je on.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Dešavanja